joi, 5 mai 2011

Salut

Salut. Ma numesc Calugar David - Alin, cu cratima, pt cunoscatori sau vezi what-goes-around-own.blogspot.com
La fel ca oricare dintre voi vreau sa fac mai multi bani, sa am mai multi bani.
am incercat diferite metode MLM - uri destule, piramidale destule si nimic. nu am realizat nimic. cel putin pana sa gasesc aceasta posibilitate.
Fiecare stie ce e publicitate. Ei bine cam de la publicitate a inceput toata treaba asta.vei fi platit pentru a accesa diferite link-uri.
Pentru a incepe trebuie sa indeplinesti anumite conditii pe care o sa vi le descriu in postul urmator.
Bine de stiut: aceasta modalitate de a face bani se numeste Pay to Click (PTC).
Inca un lucru, eu o sa vad dau paginile care pe mine m-au platit, ca voi sa nu mai lucrati pe gratis. In cazul in care gasiti si voi ceva care v-a platit, ceva serios ma puteti anuntra si dupa ce voi fi si eu platit o sa il postez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu